Chcesz zacząć zarabiać w internecie bez żadnej inwestycji ?

Trafiłeś/aś tutaj z chęcią ,że będziesz zarabiać właśnie pieniądze przez internet ,jeśli tylko masz chwilę czasu aby poświęcić dziennie na to możesz dorobić sobie jakieś 40-50 złotych na początek. Dla zwykłego ucznia czy studenta na poświęcenie paru minut na wypełnienie ankiety w celach zarobkowych będzie motywować ,przekonałem się po sobie ;)

Nie zatrzymuje tutaj na siłę nikogo! Albo zostajesz albo wychodzisz ,nie mam czasu na hejterów i żadne negatywy ,jestem sobą i nikt tego nie zmieni ;)

Zacznijmy od tego że cała nasza praca będzie polegała na wypełnianiu dowolnych ankiet o których zostajemy również powiadomieni na nasz email. Każda ankieta posiada swoją wartość punktową(rzadko występują błędy o tym że nie możemy wypełnić - mi zdarzyło się tylko raz od 2 miesięcy ;p )

Bez owijania w bawełne wchodzimy na stronę;  https://pl.toluna.com/

1.Rejestrujemy się: (Jeśli nie chcesz podawać nr. tel  odznacz "chcę otrzymywać wiadomości SMS")
                                                  

2.Potwierdzamy na emailu rejestracje:



3.Po potwierdzeniu wybieramy "Start" tego tekstu:


4.Tylko skupiamy się tutaj na tym na czym można zarobić czyli ankiety :D



5.Możemy uzupełnić profil żeby otrzymywać 3x więcej ankiet ;)

6.Po wypełnieniu ankiety punkty przychodzą jakiś czas później i możemy je wymieniać albo na nagrody albo na jakieś akcesoria ;)

7.Po kolejnym tygodniu mam już tyle pkt ;)


Życzę powodzenia ;) ,jeśli macie jakieś pytania pisać śmiało ;3
Jeśli chcecie więcej dawki tego typu będę tu dodawał jeśli mnie zmotywujecie ;) ,a jeśli nie to tej wiedzy niestety nie przekaże więcej ;(



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

5 drobnych zmian, które ułatwią i polepszą Ci życie

Parę rzeczy, o których powinieneś wiedzieć BTC